Skip to content
Omnicloud
  • Home
  • Services
  • Blog
  • Contact Us
Omnicloud
  • Male Coach
    Amazon Connect | Salesforce

    Coaching remote support agents tijdens lopende gesprekken

    ByNico 30 May, 202022 April, 2021

      Deze pagina wordt niet langer aangevuld.  Het up-to-date artikel kan u hier lezen.   Het coachen van (junior) support medewerkers is niet evident.  Steeds meer mensen werken van thuis of remote, waardoor coaching heel wat moeilijker wordt.  Met Amazon Connect is het natuurlijk mogelijk om mee te luisteren tijdens gesprekken.  Hierdoor kunnen support medewerkers…

    Read More Coaching remote support agents tijdens lopende gesprekkenContinue

  • Elastify your Contact Center
    Amazon Connect

    Elastify your Contact Center

    ByNico 9 February, 2020

    How many staff do you need to handle the planned load in your contact center?  When I was thinking about how contact center companies and team make these calculations, I found this article on www.callcentrehelper.com.  This article describes the following steps in calculating your staff requirements: How many calls do you handle generally How many…

    Read More Elastify your Contact CenterContinue

  • 5 topics that you approach differently when implementing Amazon Connect vs on-premise IVR solutions
    Amazon Connect

    5 topics that you approach differently when implementing Amazon Connect vs on-premise IVR solutions

    ByNico 30 December, 2019

    Compared with on-premise implementations, some important architecture questions and implementation decisions may get different responses or views when implementing Amazon Connect.  Here are 5 topics that you handle differently: Hardware and Software Requirements This is definitely a question that you ask when implementing an on-premise Contact Center solution.  But the question becomes irrelevant when using…

    Read More 5 topics that you approach differently when implementing Amazon Connect vs on-premise IVR solutionsContinue

  • 5 onderwerpen die u anders benadert bij implementatie van Amazon Connect vs on-premise IVR oplossingen
    Amazon Connect

    5 onderwerpen die u anders benadert bij implementatie van Amazon Connect vs on-premise IVR oplossingen

    ByNico 30 December, 201922 April, 2021

      Deze pagina wordt niet langer aangevuld.  Het up-to-date artikel kan u hier lezen.   Vergeleken met in-huis geïnstalleerde IVR en Contact Center oplossingen, worden klassieke vragen anders benadert wanneer U voor Amazon Connect kiest.  Hieronder vindt U 5 onderwerpen die impact hebben op architectuur en implementatie beslissingen. Hardware en Software Dit is een elementaire…

    Read More 5 onderwerpen die u anders benadert bij implementatie van Amazon Connect vs on-premise IVR oplossingenContinue

  • Service Level Agreement and Support for Amazon Connect
    Amazon Connect

    Amazon Connect Service Level Agreement & Support

    ByNico 28 December, 201922 April, 2021

      Deze pagina wordt niet langer aangevuld.  Het up-to-date artikel kan u hier lezen.   Bij de introductie van Amazon Connect, wordt meestal al snel gevraagd naar Service Level Agreement en support voor Amazon Connect.  Daarom hebben we een paar zaken hieronder voor u samengevat.  Wat mag u van AWS en Omnicloud verwachten? Service Level…

    Read More Amazon Connect Service Level Agreement & SupportContinue

  • Service Level Agreement and Support for Amazon Connect
    Amazon Connect

    Amazon Connect Service Level Agreement & Support

    ByNico 28 December, 2019

    Rightfully, one of the first questions that prospects ask is about service availability and support when implementing Amazon Connect.  Here is a short overview of what you may expect from AWS and Omnicloud. Service Level Agreement As Amazon Connect is one of the many services of AWS, it is Amazon Web Services that provides the…

    Read More Amazon Connect Service Level Agreement & SupportContinue

  • Amazon Connect Voicemail
    Amazon Connect | Salesforce

    Behandel Voicemail berichten direct in Salesforce

    ByNico 10 November, 201922 April, 2021

      Deze pagina wordt niet langer aangevuld.  Het up-to-date artikel kan u hier lezen.   Denkt u dat Voicemail in het Contact Center niet meer van deze tijd is?  Toch zijn er nog steeds scenario’s waar dit een waardevolle toevoeging in uw support strategie kan zijn. Voicemail voor Amazon Connect Omdat Amazon Connect geen ‘out-of-the-box’…

    Read More Behandel Voicemail berichten direct in SalesforceContinue

  • Voicebot apps on Amazon Connect
    Amazon Connect | Salesforce

    Voicebot apps in your contact center

    ByNico 18 October, 201918 October, 2019

    Chatbot, Voicebot, Visual IVR… next to social media, you also want information from these channels fully integrated in your CRM application…  As a company you want 360° view on all interactions with your customers. Picture this: A customer calls your contact center and ends up in your self-service voicebot Your customer answers the questions that…

    Read More Voicebot apps in your contact centerContinue

  • Voicebot op Amazon Connect
    Amazon Connect | Salesforce

    Voicebot apps in uw contact center

    ByNico 18 October, 201918 October, 2019

    Chatbot, Voicebot, Visual IVR… net zoals social media wil u ook deze supportkanalen integreren in uw CRM applicatie… Als bedrijf wil u namelijk een 360° zicht hebben op alle klantencontacten. Stel u het volgende scenario voor: U gebruikt een self-service voicebot Uw klant belt en hij/zij beantwoordt netjes de vragen van de voicebot Maar toch…

    Read More Voicebot apps in uw contact centerContinue

  • Dynamic routing with Amazon Connect
    Salesforce | Amazon Connect

    Optimizing routing based on MyTrailhead trainings

    ByNico 12 October, 2019

    Skills-based routing is an important aspect for inbound (and outbound) contact centers.  How do you manage your agent’s skills?  How do you ensure that calls get routed to the best suited agent at all times?  And how do you follow-up on agents that build new skills? MyTrailhead Earlier this year, Salesforce announced MyTrailhead as a…

    Read More Optimizing routing based on MyTrailhead trainingsContinue

Page navigation

Previous PagePrevious 1 2 3 4 5 6 Next PageNext

© 2025 Omnicloud

General Conditions

Linkedin Facebook

Review Cart

No products in the cart.

  • Home
  • Services
  • Blog
  • Contact Us