Optimaliseer uw salesforce implementatie

De integratie van Amazon Connect met Salesforce, zorgt er voor dat uw verkoops- en support teams alle taken onmiddelijk in Salesforce kunnen verwerken.  Of uw medewerkers enkel inkomende, enkel uitgaande of een combinatie van inkomende en uitgaande gesprekken verwerken, alle gegevens worden direct in Salesforce opgeslagen.  Bovendien sluit de Amazon Connect integratie naadloos aan bij Salesforce Omnichannel.  Hierdoor worden alle sales- en supportkanalen volledige gestroomlijnd.

Belangrijkste Functionaliteiten

Hieronder vindt u een overzicht van de belangrijkste standaard functionaliteiten:

  • Behandelen van inkomende gesprekken
  • Verwerken van uitgaande gesprekken (click-to-dial)
  • Automatische herkenning van inkomende gesprekken
  • Automatische regestratie van activiteiten voor inkomende en uitgaande gesprekken in Salesforce
  • Volledige operationele rapportering van gesprekken via Salesforce standaard rapportering
  • Real-time synchronisatie van de Salesforce Omnichannel status en Amazon Connect status

Bijkomende mogelijkheden

Naast de standaard functionaliteiten, bieden Amazon Connect en andere AWS diensten, en grote waaier van bijkomende functionaliteiten:

  • Creëer en volledige dynamische contact flow voor inkomende gesprekken, door gebruik te maken van Salesforce gegevens
  • Speel specifieke berichten, bijvoorbeeld op basis van het gebelde nummer, op basis van de landcode van de beller, etc
  • ‘Transcribe’ opgenomen gesprekken (of in real-time) en sla de teksten rechstreeks op in Salesforce
  • Gebruik AWS Streaming diensten om het sentiment van de beller in Salesforce te tonen

Onze Diensten

Implementeer & Integreer

Amazon Connect met uw

Salesforce Sales & Service implementatie

Optimaliseer & Support

uw Amazon Connect

implementatie met Salesforce

Onze Standaard Oplossingen

Amazon Connect Voicemail

U bent niet 24/7 operationeel?
Geef uw klanten de mogelijkheid om een Voicemail in te spreken.  Geef uw agenten de mogelijkheid om deze voicemails direct vanuit en via Salesforce op te volgen.