Maak uw verkoop- en support-teams (kost-)efficienter

Amazon Connect zorgt voor meer flexibiliteit in uw Verkoops- en Support-teams.  Amazon Connect laat u toe om meer persoonlijk, meer dynamische en meer natuurlijke ervaring aan uw klanten te geven.  Van bij de start is het gebouwd met Omnichannel in gedachte.

Met Amazon Connect verkrijgt u een platform dat u zelf kan onderhouden, door gebruik te maken van de gebruiksvriendelijke en duidelijke beheerstools.

Belangrijkste Functionaliteiten

Een aantal van de belangrijkste functionaliteiten, zijn:

  • Dynamische contact flows
  • Chat bot applicaties
  • Voice bot appliaties
  • Voice recording
  • Real-time rapportering
  • Historische rapportering

Bijkomende Mogelijkheden

Amazon Web Services biedt een enorm aantal mogelijkheden om de functionaliteiten van Amazon Connect verder uit te breiden.

Hieronder een aantal voorbeelden:

  • Real-time analyse van het sentiment van de beller
  • Sterke integratie met Machine Learning functionaliteiten
  • Maak trend- en risico-analyse van lopende gesprekken
  • etc

Our services

Migratie
van uw oude
Contact Center oplossing

Implementeer & Integreer
Amazon Connect met uw
Salesforce Sales & Service implementatie

Managed Services
voor uw Amazon Connect
implementatie